Shop Mobile More Submit  Join Login
Manifest 2012 - The Great Naruto Photoshoot (2) by Sandy--Apples Manifest 2012 - The Great Naruto Photoshoot (2) by Sandy--Apples

Manifest 2012


Oh Kyuubi :lmao:
I can now cross "Be part of a huge group of Naruto cosplayers" off my list of things to do before I die :XD:
This has to be the highest high point of any convention I've attended so far ~


If you were a part of this, let me know and I'll add you to this list!
Cosplayers (from left to right)
:iconsandy--apples: as Gaara
:iconentou: as Tobi
:iconbettsyman: as "War" Tobi (dead centre)
:iconthesilverapple: as Zetsu (at the back, standing)
:iconteddytan: as Naruto (in between Zetsus)
:iconlonesurvivor01: as Pain
:icontiny-physcic-vampire: as Konan
Add a Comment:
 
:iconbettsyman:
bettsyman Featured By Owner Jun 27, 2013
I'm the guy in the Tobi mask in the center-back
Reply
:iconsandy--apples:
Sandy--Apples Featured By Owner Jul 3, 2013
So you're the "War" version of Tobi?
Reply
:iconbettsyman:
bettsyman Featured By Owner Aug 29, 2013
Why yes, yes i am :)
Reply
:icontwinchesterz:
twinchesterz Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol..i remember this..i felt so bad because i didn't have a cosplay ready T^T
wait a minute...are you the gaara on the left?
Reply
:iconsandy--apples:
Sandy--Apples Featured By Owner Apr 13, 2013
Yep, that's little old me ^^;
Reply
:icontwinchesterz:
twinchesterz Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
LOL i saw you at manifest last year ;P
you were in that anime/manga drawing class session :3
i was really jealous of your cosplay aha
Reply
:iconsandy--apples:
Sandy--Apples Featured By Owner Apr 13, 2013
Haha, yes I was there drawing away :XD:
That day alone was the best day I've ever had at a convention. It was epic :w00t:
Reply
:icontsukirhuu:
TsukiRhuu Featured By Owner Nov 12, 2012  Hobbyist General Artist
haha I see my mate, He's on the left to the Kisame :D
Reply
:icontiny-physcic-vampire:
Tiny-Physcic-Vampire Featured By Owner Sep 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hey, this is a great photo!!

I'm the konan cosplayer and :iconlonesurvivor01: is the Pein sitting next to me :)
Reply
:iconsandy--apples:
Sandy--Apples Featured By Owner Sep 10, 2012
Thanks :) ~!
Put you guys on the list :D
Reply
:icontiny-physcic-vampire:
Tiny-Physcic-Vampire Featured By Owner Sep 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:D :huggle:
Reply
:iconcat-tas:
cat-tas Featured By Owner Aug 22, 2012
Nice pic. I had fun photo-bombing that one. :P
Reply
:iconsandy--apples:
Sandy--Apples Featured By Owner Aug 22, 2012
Why miss such an excellent opportunity? Haha :P ~!
Reply
:iconcat-tas:
cat-tas Featured By Owner Aug 23, 2012
was really too good to pass up
Reply
:iconthesilverapple:
TheSilverApple Featured By Owner Aug 20, 2012  Student General Artist
^-^
Reply
:iconsandy--apples:
Sandy--Apples Featured By Owner Aug 21, 2012
:dance: ~!
Reply
:iconorochimarufanforlife:
Orochimarufanforlife Featured By Owner Aug 20, 2012  Student Traditional Artist
I wish i was there! No orochimaru?!!? D:
Reply
:iconsandy--apples:
Sandy--Apples Featured By Owner Aug 21, 2012
There's an Orochimaru in this one -> [link]
He's going for Sasuke :XD:
Reply
:iconorochimarufanforlife:
Orochimarufanforlife Featured By Owner Aug 21, 2012  Student Traditional Artist
yyeess! XD
Horay for orochimaru!
Reply
:iconthesilverapple:
TheSilverApple Featured By Owner Aug 20, 2012  Student General Artist
There was an orochimaru later
Reply
:iconkinexuru:
Kinexuru Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol Kyuubi XD
Reply
:iconsandy--apples:
Sandy--Apples Featured By Owner Aug 21, 2012
He was great :XD:
Reply
:iconkinexuru:
Kinexuru Featured By Owner Aug 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol :XD:
Reply
:icondaszomby:
DasZomby Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist
Oh god, that Kyubi is so cool :rofl::rofl::rofl:
Reply
:iconsandy--apples:
Sandy--Apples Featured By Owner Aug 20, 2012
He was awesome :D
I'll be posting some more photos eventually, and I have one of me about to fight him.
Reply
:icondaszomby:
DasZomby Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist
Really? I hope youŽll posting more photos soon, I want to see it :D
Reply
:iconsandy--apples:
Sandy--Apples Featured By Owner Aug 20, 2012
I have to edit some a bit, but I'll have them up by tomorrow at the latest :nod:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 20, 2012
Image Size
3.5 MB
Resolution
2000×1339
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
994
Favourites
33 (who?)
Comments
27
Downloads
38
×